2014. január 5., vasárnap

TDT naptár SAL - Június

Az idei év első felében igyekszem az elmúlt években megkezdett SAL hímzéseimet befejezni.
Az első ilyen a TDT naptár SAL amiből most a júniusi hónapom már el is készült. :-)

Minta: TDT - Mini Months Calendar
Hímzővászon: 28ct Zweigart Juliana Antik fehér
Hímzőfonal: Barbaral festése (Shamrock, Antique Rose, Brikyard, 
Gingerbread, Vörösfenyő, Skin, Pewter, Rosewood, Lavander Stem)
A színeket szemre válogattam kettő kivételével Barbaral fonalai közül kerültek ki a befutok. :-)

A bejegyzésem végén szeretném nektek megmutatni az enyhe időnek köszönhetően a sziklakertemben virágzó lángvirágot. :-)
Már hóvirágok és a krókuszok is bimbóba vannak. :-)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a naptár következő része!
    Én is mindig eldöntöm, hogy befejezem a függőben lévő dolgokat, de aztán mindig jönnek új szerelmek... :)
    Igen, mindenfelé nyílnak a virágok! Mi lesz ebből...???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó ismerem az érzést, de idén megpróbálok erős lenni és előbb befejezem a már megkezdetteket. :-) Remélem nagyon gyors leszek, mert az általad szervezett SAL is nagyon tetszik. :-)

      Törlés
  2. Egészen jó látni,hogy másoknak is vannak befejezésre váró hímzések..:) nekem sincsen még kész ez a SAL.,de majd 1x készen lesz,mert nagyon szeretem!
    Hihetetlen,hogy a flox is így virágzik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most már sok a félkész munka a dobozomba és azért döntöttem úgy, hogy idén először ezeket próbálom meg befejezni. :-)
      Én is nagyon meglepődtem mikor a sziklakertem mellett elmentem, hogy már virágzik a flox, április,-május környékén szokott. :-)

      Törlés
  3. Nagyon örülök, hogy ilyen lelkesen belevetetted magad a TDT naptár folytatásába:))) Gyönyörű lett ez a hónapod is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-) Nagyon szeretem hímezni, minden egyes hónappal új öltést tanulok. :-) Most úgy fest a hímzős énem is visszatért és egész gyorsan haladok, bár olyan villám tűim még nincsenek, mint Neked. :-))

      Törlés
  4. A lángvirágod megérezte, hogy nyarat hímzel:).
    Én is erősen koncentrálok a félkészek befejezésére, de nagyon nehéz lesz már látom:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egyre nehezebb, mert már lenne új amit szeretnék elkezdeni. :-))

      Törlés