2013. május 22., szerda

Egész évben Karácsony - Áprilisi díszem

Még az áprilisi elmaradásaimat igyekszem most pótolni.
Áprilisban még egyszer kivarrtam más színnel a márciusi mintát, de most végre össze is állítottam. Az előző hónapokat is megcsináltam, így mutatom mindet. :-)
Minta: The Little Stitcher -  Merry Christmas Deer
Hímzővászon: natúr színű panama kicsit teáztatva :-)
Farkasfog: Barbaral festése (Christmas Green)
Hímzőfonal: Barbaral festése (Christmas Green, Snowflake )
Minta: The Little Stitcher -  Merry Christmas Deer
Hímzővászon: natúr színű panama kicsit teáztatva :-)
Farkasfog: Barbaral festése (Christmas Red)
Hímzőfonal: Barbaral festése (Christmas Red, Snowflake )
Minta: JBW Designs - French Country Snowman
Hímzővászon: natúr színű panama kicsit teáztatva :-)
Farkasfog: Barbaral festése (Azure)
Hímzőfonal: Barbaral festése (Summer Sky)

Az utóbbi másfél hónapban kicsit el voltam veszve. Kicsit összejöttek a dolgok és nem nagyon jut idő a hímzésre. Édesanyám és édesapám is kórházba került, mindkettőjüket műtötték, most már itthon vannak és lábadoznak.
A kertekben is sok a teendő, így a maradék kis szabadidőmben, próbálok hímezni és kerékpározni. Nagyon szeretem ezt a sportot, mert a természetben lehetek kint és még a fogyásban is segít. :-)

A májusi díszemhez hozzá fogtam, de még nem tudom mikor lesz kész, mert előtte még ott van a Házikós naptárhímzés áprilisának a befejezése (már csak a felírat hiányzik, remélem a héten tudom mutatni :-)), meg hát a május hónaphoz is hozzá kellene fogni. Sejtésem szerint a májusi projektekkel kicsit csúszni fogok.

A blog olvasásokkal is el vagyok maradva, ha még is rájutok a kommentálás most elszokott maradni, ezért elnézést is kérek mindenkitől, igyekszem majd pótolni, mert sok szépet láttam. :-)

Legközelebbi bejegyzésemben, majd virág fotókat hozok, mert a kertben sok szépség nyílik. :-)

6 megjegyzés:

  1. Szépek lettek a díszek, örülök, hogy jelentkeztél!
    Sok erőt a sok feladathoz, és mielőbbi teljes gyógyulást kívánok a Szüleidnek!

    VálaszTörlés
  2. Elviszem a képeket a szépséges díszekről:)

    Szüleidnek jó egészséget, Neked pedig kitartást kívánok - nagyon nehéz lehetett ez az időszak:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      A képeket pedig vidd nyugodtan :-), megint elfelejtettem elküldeni, kicsit szétszórt vagyok. :-)

      Törlés
  3. Nagyon szépeket készítesz, Helga! A hímzés jó terápia!
    Sajnos mostanában én sem tudtam sem a magam, sem a mások blogjával foglalkozni, de nagyon igyekszem pótolni a hiányosságot.
    Jobbulást kívánok a szüleidnek, Neked pedig további kreatív alkotómunkát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :-)
      A hímzés tényleg jó terápia, nagyon szeretem, mert tökéletesen ki tudok mellette kapcsolni. :-)

      Törlés