2011. július 14., csütörtök

RP - Before Christmas SAL (6)

Ma húgom elhozta a keretezőtől az RP képet. :-) Kicsit aggódott (mert ő is vitte be a keretezőhöz, és én rábíztam mindent), hogy nem olyan lett, mint amit elképzeltem, de innen is megnyugtatom, hogy nekem nagyon tetszik a végeredmény. :-) Már csak a helyét kell megtalálnom. :-)



Hoztam egy virágos kollázst is az éppen aktuálisakról. :-)
(porcsinrózsa, árvácska, napvirág)


És még egy kép a bejegyzésem végére. A szomszéd kéményén pózolt a gólya. :-)


8 megjegyzés:

  1. Szerintem is tökéletes az összhang az RP-n,nagyon klassz lett:))

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, ízléses az RP!
    Tetszenek a virágok és a pózoló gólya:)

    VálaszTörlés
  3. De szép lett! És milyen jó Neked, hogy már készen van:)
    A virágaid pedig szokás szerint gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  4. Szép lett a képed! Nagyon tetszik!Biztosan hamarosan megtalálod a helyét!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép az Rp :) Ugyanúgy mint a virágok. És a gólya :)) Édes.

    VálaszTörlés
  6. Браво! Превосходная работа! Очень красиво, благородго, изысканно и стильно!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat. :-)

    Спасибо. :-)

    VálaszTörlés
  8. Megint hoztam neked valamit!
    http://bakterno-kuckoja.blogspot.com/2011/07/pink-lady-dijat-kaptam-koszonom-szepen.html

    VálaszTörlés