2011. április 20., szerda

RP - Before Christmas SAL (5)

Elkészült. :-) A hétvégén sikerült befejeznem a csipkebogyó bokrot. :-)

A lassúságom oka, hogy már harmadik hete 12 órázok a munkahelyemen, plusz hétvégén is dolgozok, így ha esténként egy 5-10 percet tudtam öltögetni, akkor sokat mondok. De elkészült és most már a keretezésre vár. :-)
Amennyire tartottam ettől a hímzéstől, annyira megszerettem. Jó volt hímezni és nagyon tetszik a végeredmény. :-) Ha nincs ez a SAL soha nem mertem volna belevágni egy RP kép kihímzésébe, így innen is köszönöm a szervezést. :-)

Az elmúlt pár hétben sikerült lencse végre kapnom kedvenc harkály párom, így hoztam egy kollázst róluk. :-)


Ha minden jól megy a héten még jövők néhány húsvéti aprósággal. :-)

5 megjegyzés:

  1. Jaj de szép lett! Egyszer kihímzem talán én is...

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű csipkebogyó bokor.
    A harkály pár pedig szorgos mivel a póznát is rendben tartja:)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép lett a csipkebogyó bokrod! Kíváncsi vagyok, milyen keretet választasz hozzá.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavakat. :-)

    VálaszTörlés