2010. október 7., csütörtök

Ajándékok :-)

A hétvégén volt a névnapom, így kaptam pár meglepit a sok köszöntés mellett. :-) És végre eljutok odáig, hogy meg is mutassam. :-)
Az első egy fényképes torta, amit húgitól kaptam. A kép ami rajta van valamikor húszon éve készült rólunk még a jó öreg pajtás fényképezőgéppel. :-) Emlékszem, hogy az a kis ruha ami akkor rajtunk volt rózsaszín kockás, talán mamánál még el is van téve, hisz valamikor tőle kaptuk. :-) Mellétettem az eredeti képet is, mert a tortán talán az nem látszik, hogy fityiszt mutatunk. :-)


Petrától egy harkály kopogtatót kaptam, az ajtóra kell felakasztani. :-) Én is készítettem ajándékot Pepének, hisz neki is a hétvégén volt a névnapja, de azt elfelejtettem lefotózni. :-( Egy kis logókat készítettem neki a monogramjával és levendulával tömtem meg.


Kolléganőmtől két ajándékot is kaptam, egy kis kosarat és egy ajtóra kasztható cicust. Mindkettőt ő varrta. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése