2010. június 5., szombat

Titkos projekt kész :-)

Elkészültem a titkos projekttel, éppen időben. :-)
Most már mutatom a képet. :-)


Egy kormány kerék közepére kerül majd. A Puntot most festették le és kicsit tuningolták. Ha kapok majd képet a végleges helyéről, akkor majd azt is megmutatom. A designt készen kaptam nekem az volt a feladat, hogy átalakítsam keresztszemes mintává. A különlegessége, hogy a fehér fonál amivel varrtam sötétben világít, ezt nem szó szerint kell érteni, mert inkább csak fluoreszkál. Szerettem volna a narancssárgát és a zöldet is hasonló fonállal varrni, de a DMC-nek csak neon zöld és neon citromsárga fonala van nekem meg ugye narancs kellett volna, így csak a fehér fonál lett különleges. Nem volt túl egyszerű ezzel a fehér fonállal varrni, de a végeredmény szerintem megérte. Az anyag 22 countos szürke hímzővászon, ami szintén új volt számomra, hisz eddig csak kongréra varrtam. Küzdöttem is az apró keresztszemekkel. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése