2010. június 27., vasárnap

München

A héten kiállításon voltam a munkahelyemről Münchenben. :-) Csütörtök éjjel indultunk kocsival, hogy reggelre oda érjünk, szép hosszú út volt, nem is sokat tudtam aludni, (konkrétan semmit se). Reggel 8 és 9 óra között foglaltuk el a szállást, majd mentünk a kiállításra, ahol este 7 óra körül végeztünk. Rengeteg újdonságot és érdekességet láttam a digitális nyomtatás terén, láttam jó pár olyan gépet aminek tudnék örülni a munkahelyemen. Ilyen például az a Roland nyomtató amivel szitázáshoz filmet tudnék nyomtatni átlátszó anyagra. Vagy az az OCÉ UV táblanyomtató amivel fehér színt is lehet nyomtatni. Láttam pár plottert, laminálót és vágógépet is amik azért már komolyabbak voltak mint amik nálunk vannak. Szitanyomás és lézervágás terén is sok újdonság volt.
Igyekeztem sok apróságot összegyűjteni(szatyor, toll, hűtőmágnes), mert itthon mindenki várt valami apró ajándékot. :-) A szombati napon zárás előtt sikerült szereznem két szitázott pólót is az egyik a húgomé lett.


A szállásunk München külső részén volt, ami számomra furcsa volt, hogy ott ha van is kerítés akkor az alacsony, a virágok bátran kint lehetnek a párkányon nem lopják el. Ahogy megfigyeltem minden ötödik németnek cabrio-ja van, a panzó melletti ház tulajának porsche cabrio-ja volt. :-) A foci VB miatt a németeknél a kocsik többségén apró zászlók vannak ezzel is jelezve, hogy ki kinek szurkol. Este még kimentünk sétálni és beültünk egy kocsmába ahol természetesen kivetítőn a foci VB-t nézték a vendégek. Reggel fél 8-kor keltünk, mert a reggeli 8-kor kezdődőt és 10 órára már a kiállításon kellett lennünk. Délután négykor zárt a kiállítás és azután indultunk haza. Az autópályán előttünk történt egy baleset, de olyan gyorsan meg volt a helyszínelés, hogy a 4 sávból egyen folyamatosan engedték a forgalmat. Ami számomra furcsa volt, hogy a németek előzékenyek, a három sávból egy sávba kellet besorolni és amint ki tettük az indexet a német beengedett, ugyan ebben az esetben itthon szerintem még ránk is húzták volna a kormányt, nem hogy beengedjenek, szóval a németeknél működik a cipzár elv.
Igyekeztem pár képet készíteni az úton a kocsiból. Ami nagyon tetszik, hogy amikor elhagytuk a várost az autópálya mentél lévő településeknél a legtöbb házon napelem van, Ausztriában pedig rengeteg szélerőmű. Remélem hamarosan Magyarországon is eljutunk odáig hogy a napelem nem újdonság hanem természetes dolog lesz.
Vasárnap hajnalban értünk haza, így most még kissé fáradt vagyok, mivel nem sokat aludtam, valószínű ez a bejegyzésem csak pár nap múlva lesz teljes, mivel a képeket még nem töltöttem le a gépről. :-)


Az alábbi képeket a kiállítás előtti szökőkutas tónál készítettem a vízityúkról és a vadkacsákról. Nem tudtam kihagyni, hisz annyira szelídek voltak. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése