2010. január 6., szerda

Vízkereszt...

... vagy amit akartok. :-) Jobban mondva amit én hozok. :-)
Ma kellett volna lebontani a karácsonyfát, de mivel ma is túlóráztam, így ez elmaradt. Ha jól sejtem ez már a hétvégére tolódik.

A héten nem mondhatnám, hogy túl egyszerű közlekedni, hétfő reggel havas volt az út, kedden reggel már tükör jég jórészt mindenhol, ma reggel meg a jeges útra ráesett a porhó. Szerencsére az esést még eddig minden nap megúsztam, de volt aki nem volt ilyen szerencsés a munkatársaim közül. Most délután már olvadt, de ahogy sejtem éjszakára le fog fagyni és reggel meg jégbordás lesz az út, ami megint nem túl sok jót ígér a bicikliseknek. :-(

Még a hétvégén belefogtam a kismadaras projektből a kertészesbe, de az elmúlt 3 nap sajna nem jutottam rá, hogy folytassam, remélem azért anya névnapjára kész leszek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése