2009. december 23., szerda

Hideg vagy meleg, most akkor tél van vagy tavasz!?!

Furcsa ez az időjárás. Hétfőn reggel még -16 fok volt, az ajtót alig bírtam kinyitni, mert befagyott a kulcslyuk. Egész nap nagyon hideg volt. Kedd reggelre meg +1 fok volt és olvad. Csekély 17 fokot emelkedett a hőmérséklet egy éjszaka leforgása alatt. Ma már +6 fok volt egész nap és esik az eső. :-(
Igazuk lett az időjósoknak, nem lesz fehér karácsonyunk.
Ma egész nap gépeltem, még pedig angolt tételeket, húgi kolléganőjének, így ma se haladtam semmilyen kézimunkával.
Az ajándék csomagolások is holnapra maradnak. És remélem holnapra már a karácsonyi hangulat is megérkezik, mert még mindig nincs itt.

Hogy igyekezzen megérkezni íme egy apróság amit még a múlt héten kaptam a munkahelyemen a takarítónénitől a szeretete jeléül. :-)


Én mint már úgy fest hagyomány lesz belőle utólag fogok januárban valami aprósággal kedveskedni neki. Tuti hímzés lesz. :-) Tavaly egy gobelin kép volt, most szerintem keresztszemes lesz. :-) Remélem a két ünnep között lesz időm kivarrni valami apróságot. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése